23 Kasım 2009 Pazartesi

Brian Serdar Ortaç Molko Jr.


Bırayın Molko :*


Altyazılı rüyadan,pandomim tarzı sessiz rüyalara kadar her türlü rüya var.Ben buna şaşıyorum.Nasıl buluyor bilinçaltım o kadar malzemeyi?Sonra başkalarınınkiler de var.Bir gece 3 rüya görsem,6 milyar insanın neredeyse hepsinin rüya gördüğünü hesaba katarsavoafasljglşahgklşa..out of control on videotape.

Gördüğüm en tuhaf rüyalardan birini anlatacağım.Yaz tatilinde gündüzleri uyur,geceleri bilgisayarda dururdum.Hikaye mi yazmak istersin,birilerini eğlendirmek mi istersin,en iyi vakit gece oluyor.Gün ışığından  sonra bir şey üretemeyen insanlara şaşmam bu yüzden.Bizi okullarda zorluyorlar mı,o ayrı mesele tabi ki.

Her neyse iki gece üstüste uyuyamayınca bünyem altüst olmuştu,akşam 8'den öğlen sonuna kadar uyudum.O arada bir rüya görüp gece uyandım,ablam da sunum yapıyordu(dûğğğğ tuuğğğ seslerini unutamayacağım,gerçekten)

Rüyamda Placebo ekibi vardı.Stefan,yeni Stevie falan.Beni Brian Molko'nun aslında Serdar Ortaç olduğuna ikna etmeye çalışıyorlardı.Sonra getirip gösteriyorlardı.Ben de,"vay be,hakkaten aynısı"şeklinde ikna oluyordum.Hayır aç bir Placebo şarkısı dinle,bir Serdar Ortaç dinle,aradaki farkı anla,diyeceksiniz ama bilinçaltı ne yapayım.

Sonra ne yaptım?Kalktım,bir 5 dk civarı olayı düşündüm.Sonra kalkıp ablama Brian Molko'nun aslında Serdar Ortaç olduğunu söylemeye giderken saçmalığın farkına vardım.

Çooogeylencelii evet.


"ayvbiiinvestiingollmaay taaym viitt dıı devıııl on dı diiteeeels,ayy gaat noo enerciii tu faayt,hiiiz e faakiiin peenomaayn deet devııl on dıı diteeeels."

3 yorum:

  1. Bu rüyadan senin bilinçaltında Serdar Ortaça ilgi duyduğun gerçeğinden başka bir şey çıkmaz bak buraya yazıyorum:D

    Bari Brian'ı karıştırmasaydın:P

    YanıtlaSil
  2. Evet,biliyorum =OO Ama,hepsi onun suçu,Billie Jean yapmayacaktın ahbap,Bili olmaz..

    YanıtlaSil
  3. ya neden be çohoş rüya bence
    serdar ortaç çalıyodu bence betül uyurken
    ablası ne sunumu yapıyodu acaba onun bi etkisi olmuştur
    serdar ortaçla tek benzerlikleri...
    çelimsiz olmaları sanırım :D
    bu rüyayı bana ilk söylediğinde de çok gülmüştüm yine gülüyorum
    ^o^ hem de en manga emoticonlusundan
    lmao

    YanıtlaSil