6 Aralık 2009 Pazar

İsyanım 11. Daktıra!

Doctor Who'yu seviyorum, sevdiriyorum, izletebildiğim herkese izletiyorum. 4. sezonun sonuna kadar izledim.
Sonra...
Sonra...
David Tennant'ın ayrılacağını duydum. Bu da yetmezmiş gibi yeni gelen daktırın ve yanındaki tiplemenin felaket olduğunu gördüm *şangırt* (bkz. hayallerin kırılan cam sesiyle yok oluşu) Resmini koyardım ama seni kirletmek istemiyorum banyo pencerem *burun çekiş*
Neyse demem o ki daktırı izleyeceksen/izliyorsan 4 sezonluk dizi gibi düşün banyo pencerem. Zaten 4. sezon finali pek şukela. Hatta yerimde zıp zıp zıplayarak ve bi gülerek bi gözlerim dolarak acayip ruh halleri içinde izledim, zirvede bırakmış olacağım yani.
Ben gider 1960lardaki versiyonunu izlerim. Hem bir bölümünde Bidıls da var.

11. Doctor'a ise tek bir diyeceğim var: EXTERMINATE!

4 yorum:

  1. öhöm,merhaba yönetmen,oyuncu,her kimsen artık.ben şeyi soracaktım size.bu son rejenarasyon olayını geri alma imkanımız var mı acaba?

    YanıtlaSil
  2. Ahahah bilemiyorum, belki baskı yaparsak David geri gelir? Gelmeli üleynnn ;__;
    Sen 9. daktırdan bahsediyorsan o ayrı tabii, onu da severim ama David kadar değil.

    YanıtlaSil
  3. deyvidsiz olmaz ki o benim de doktorum gitmemeli,ayrıca david giderse kim kıristmıs bölümlerinde türkçe konuşacak bir daha?

    YanıtlaSil
  4. ehemehe evet."buyur" :D david dönsün yea,adam özleşmiş emo'nun tekini doktor yapamazlar olamaz.

    YanıtlaSil