11 Aralık 2009 Cuma

öyle sıkıldım,öyle sıkıldım kiğ.


bu bisiklet de çok depresifmiş ya,üff.

yazmıyorum.bir şeyler yazmak lazımmış ama.

dört tekerlekli bisikletimin dördüncü tekerleğinin gizlice düştüğünü ve benim üç tekerlekli bisiklet sürdüğümü farkettiğim gün çok mutlu olmuştum çünkü dördüncü tekerleklere üzülmeyen bi çocukmuşum sonra farkettim hep böyle olmak lazımmış.

ehemehe yok lan,bir tekerlek yalnızca bir tekerlektir işte.freud tek işe yarar bir şeyler düşünmüşse böyle olur.

bisiklete binmeyeli aylar geçti ki. 

i've got a bike. you can ride it if you like. it's got a basket,a bell that rings and things to make it look good. i'd give it to you if i could, but i borrowed it.

3 senedir her bisiklet sürüşümde ödünç alıyorum.benimkini iç dünyasına terkettim.

not:büyük küçük harf,noktadan sonra boşluk bırakmama,düzensiz ve anlamsız cümleler,paragraftan önce boşluk bırakmama,anlam bütünsüzlüğü.

biriktirdim bütün boşlukları, buraya bıraktım.







1 yorum:

  1. Aklıma geldi de,
    Ben kendimi güllerin arasına uçurduğumdan ve bacaklarımdan diken ayıklamak zorunda kaldığımdan beri bisiklete binmiyorum.


    Çocukluk travmaları.

    YanıtlaSil