20 Mart 2010 Cumartesi

Ben ne yapıyorum?

 (Gökyüzünü izlemek en büyük hobim,çekmesi ayrı zevkli.Geceleri çok etkileyici,gündüzleri çok neşeli oluyo ya)


Sürekli görevimi merak eden bir insanım.Hani amacım ne,ne yapmalıyım,bunu yapmam beni nereye götürecek,neden bu yerde bu zamandayım ve doğru şeyi mi yapıyorum?

Benim düşüncem;hepimiz sınanmak için burdayız.Sevmek için sınanıyoruz,faydasız hayallere kapılacak mıyız diye,en doğrusunu seçebilecek miyiz en önemlisi "katlanabilecek miyiz"?

Günlük karmaşa aslında kafa karıştıran.Hırs var,para var,ego var,kıskançlık var.Ben bunu yapmasam eksik olacağım düşüncesi var.Hadi hepimiz entellektüel olalım,etiketler yapıştırıp onlara karşı çıkalım,en iyileri seçelim,hayat felsefemiz olsun,karakterimiz olsun,DÜŞÜNEN İNSANLAR OLALIM BÖYLECE.

Bir şey söyleyeceğim ama sinirlerinizi bozacağımı biliyorum.Sınananların çoğu kazanmayacak bu karmaşaya kapılmaya devam edilirse,hatta sınandıkları için isyan edecekler.

Ben kendi fikrimi söyleyeyim,çoğu zaman dinlediğim müziği yapan kişiyi, okuduğum kitabı yazan kişiyi düşündükçe aklım bunalıyor.Çok çürük,kasvetli geliyor bazı insanlar;güzel kelimeleri,güzel mısraları olmasına rağmen.Ama bazen kimisi oluyor,çok basit bir hayat yaşamış gibi görünen hatta bu yüzden insanlar tarafından küçümsenen ama düşündüğüm zaman o karanlık,pis duygudan kurtuluyorum.Anlatabildim mi bilmiyorum ama,hissettiklerim bunlar,samimiyim ve okuyun diye yazmıyorum yani bana öfkelenmeyin.

Önce sınandığını,sonra kim tarafından sınandığını bilmek lazım.Dünden kim pişman olmamış,bugünü kim yaşamış ki,yarını bilecek

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder