25 Mart 2010 Perşembe

Yine saçmaladım,geldim gidiyorum bugün yeni seyler söylemek gerek



lala look at you now flowers in the window

it's such a lovely day and i'm glad you feel the same

so stand up out in the crowd you are one in a million

and i love you so let's watch the flowers grow

Akşamları çok hümanist uykulara dalar sabah çok hümanist uyanırım.Bütün sabah berbat bir sınavdan çıksak bile kendimi herkese gülümsemekten alıkoyamam,iyi günler dilerim felan.Şarkı dinlemeye de doyamam.Neredeyse yarım saatlik bi teneffüs olmasına rağmen okulda yetmiyor hesaplıyorum böyle dakikaları kapı açılana kadar şunu dinleyeyim derim.


Sonra öğlenleri biraz tepem atar,çoğkez Hooker with a penis dinlerim.Çok fazla şey dinleyemem.Tool'u dinleyebilme sebebim de Maynard'a sinir olmam hiç.Yeri gelir en sevdiğim,en hayran olduğum müzisyene burun kıvırtan bi insanım evet onları kutsal güçlere sahip tanrılar olarak göremiyorum elimde değil.

Akşamüzeri n'aparım ben?Eve gelip,bilgisayara oturmak yapabileceğim en kötü kombinasyon,üzerime kara bulutlar çöker o zaman.Dersanede kalırsam ders çalışırım kötü hissetmem pek ama saat öğleden sonra 4'te güneş ışığını hiç görmemek biraz sıkıcı olabiliyor.

Eğer günlerden cumartesiyse pek şahane.Dışarı atarım kendimi.Çoğu kişi bu dışarı atmak lafından,çarşıya gitmek,sinemaya gitmek,lokantaya gitmek gibi şeyler anlayabilir ama ben dışarı çıkıyorum.Tam olarak dışarı.

Kimi zaman sadece yürür,hoplarım.Bazen ders çalışırım çoğkez fotoğraf çekerim ama dışarda bulunduğum bi öğleden sonra ardında çok rahat,mükemmel eğlenceli bi insan olarak eve dönerim sonra günlük ritüellerimi tekrarlarım.

Neden bööyle genel açıdan günümü yazdım,bilmem.Bir de geceleri ilham gelir bana.Eğer ertesi gün özgürsem kalkıp sayfalar dolusu şiir,hikaye yazabilirim,beni aşan betimlemeler yapabilirim.Yok ertesi gün erken kalkmak için uykumu almam gerekiyosa-ki genelde bu olur-kafamda yaparım herşeyi sonra unutulur gider.

Servisle giderken kafamı cama yaslayınca da oluyo bu.Analiz ediyosun,sorguluyosun,çözümlüyosun,bol bol düşünüyosun sonra harika hissettiriyor.Sinirlenmiyorum.

Ama bazen sinirleniyorum.

Bu kadar.


İyki türküm,müslümanım bu arada.Bu iki kelimenin sizde "ırkçı ve dinci dogma yobaz"etiketlerini uyandıracağını bilmeme rağmen.Güzel şeyler öğreniyoruz.

az söz erin yüküdür
çok söz hayvan yüküdür
bilene bu söz yeter
sende güher var ise.

(yunus emre'yi felsefeye yedirgemeye çalışıp,tasavvuf aşkını görmezden gelmeye çalışan insanlar olduğunu bile öğrendim,tasavvufa da dogmacılık diyorlar,e yuh artık)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder