28 Mart 2010 Pazar

emesen konuşmalarını çeyiz olarak saklamak

madem ders çalışmıyorum dedim,niye boş bişeyler yapmayayım dedim.

kaydettiğim emesen konuşmalarından seçmeceler yaptım.

(editbüdüt:şit,resimlerin hepsini küçük boyutla yüklemişim hiçbişey okunmuyo fekad düzeltecek vaktim de yok.okuyabilene aşk olsun ne diyeyim.)

bu en eskisi,2008'den kalmış mesela.seda'yla konuşuyomuşuz.

bu berkay'la.ben sınavdan çıkıp iletime bundan sonra dergahta bergahta divanda sbs hakkında bir şey konuşulmayacaktır tarzı bir mehmet ağa modifikasyonu yazmışidim.berkay bana knights of cydonia'yı atmış idi,bu kadar sevincin sebebi şarkının gelmesinin 12 saate yakın sürmesiğidi.(resmin yüklenmesi de gereğinden uzun sürdü tuhaf)

bu placebo'ya yeni civciv steve geldikten sonra,büşra'yla yapılmış konuşmanın çok küçük bi parçası(niye bu kısmını kaydetmişim sadece,üşengeçlikten galiba)

sevgi'yle yaptığımız gereksiz muhabbetlerin tuhaf biçimde sapıklıktan uzak bi kısmı.

(gençyaşahızlıöl)


buluğsevgiyle yaptığımız kare kare merlin fragmanı incelemasyonundan bir kare. 

Lauren'a şaka yapmaya çalıştığım 

oğulcan artık ders çalışmamaktan yakınmamdan bıkar.

daha koyacaktım ama abartı sınırlarını aştığımı farkettim.lan doğru düzgün gülemedim bile,abüs şeyleri saklamışım hep.


3 yorum:

  1. Merlinli olan harika,sanırım ben de aynı şeyi demiştim :D

    YanıtlaSil
  2. ehe çok geyikler yapmıştık o gözyaşları üzerine :D sevgi'nin sonradan işe yaramayan harika programı sayesinde bbc'yle aynı anda izlemiştik hatta o bölümü(hava attım =P )

    YanıtlaSil
  3. Ne spekülasyonlar yapmıştık Morgana mı o kim diye =D
    Tey tey.

    O programı geçenlerde büyük bir hüzünle sildim bilgisayardan =/
    Yeni daktırın prömiyeri de haftayaymış. İzlesem mi izlemesem mi? Daha özel bölümleri izlemedim gerçi önce onlar ehehe

    YanıtlaSil