27 Mart 2010 Cumartesi

Derslerin oradan buradan çıkıp sinir bozması ama bozmaması da

Tam Death Cab For Cutie'nin "Long Division" şarkısına - ki 'long division' matematikte polinom konusunun altındaki bi başlık - takmıştım ve aklıma en yüksek 20 alabileceğimi tahmin ettiğim matematik sınavı gelmişti ki (sınavdaki halim üstteki Paul fotoğrafları gibiydi, sonra da sinirden gülme krizlerine girdim o ayrı - lise öğrencisi benzetmesi için elenor pinti'ye teşekkürler) Fatoş bana Free Fallin' şarkısını attı - 'free fall' da fizikte dünya üzerindeki hareketler konusunun alt başlığı - onu da çok sevip takmamla ve Long Division'la beraber repeat'e atmakla birlikte matematik ve fiziği bir playlistte buluşturmuş oldum.

Ne yaparsam yapayım bir yerden çıkıp beni bulmaları enteresan gerçekten.

Bohçamı alıp Alaska'ya gidicem ki ben.

3 yorum:

  1. gülmekten öldür beni sevgi,sınavlarda gülme krizlerine girmene hayranım,ben titremeye başlarım genelde zaten sonraki aşamada herkes anıra anıra gülüyo sınavda,sonra öğretmen noldu çok mu hoşunuza gitti demez mi pöh neyse.Ben de orjine göre simetri konusu işlenirken sürekli Muse dinlerdim sonra Fibonacci dizilerine geçtik ben de Tool'a.daha yazacağıdım ama dersane var fakınız.

    YanıtlaSil
  2. Sınavlar dengemi bozuyor benim, denge bozulmasına bu bünyenin verdiği ilk tepki de gülmek olunca bu çıkıyor tabii.
    Bizim sınıfta benden başka sınavlarda gülme krizlerine giren yok, hep garip bakışlara maruz kalıyorum.

    Bizim aşağılık kompleksli edebiyatçı sınavlarda histerik bir şekilde "hahaayttt noldunuz şimdi" falan yapıyor. Bir de konuşup konuşup dikkatimizi dağıtıp "bakın noluyorumuş size yapılınca" falan diyor böyle.
    Yarebbim.

    YanıtlaSil
  3. tegötelek.bi de 30 dakikada çözmek 'çin 4 sayfalık kazık sınav yapan fencinin amaan bi soruyu 3 saniyede çözersiniz deyip durması canıma tek ediyo.tak etmiyo tek ediyo.
    püsükolocileri bozulmuş bunların hepsinin.burdan the wall'un another brick in the wall pt.2'sinin çaldığı sahneleri kendilerine armağan ediyorum.

    okulla sorunum yok aslında,eğitim sistemi müfredat öğretmenler sorunlu(geriye pegbişe kalmadı di mi,azcık değiştirseler severdim okulu)

    YanıtlaSil